علت دقیق ترس از پرواز با هواپیما مشخص نیست، اما تعدادی از عوامل مختلف ممکن است در آن نقش داشته باشند. بر اساس یکی از پژوهش‌ها، این ترس از فردی به فرد دیگر بسیار متفاوت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد، روش‌های مشارکت در پویش «شوق زیارت» را اعلام کرد.
مدیرکل تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر نسبت به تبلیغات مواد مخدر و روان‌گردان در فضای مجازی به مردم هشدار داد و گفت: امروزه مواد روان‌گردان جدید در بسته‌بندی‌های جذاب و متنوع و با تبلیغاتی مانند «برای رایحه درمانی»، «برای مصرف انسانی نیست»، «مورد استفاده در بخور»، «آرام‌بخش»، «شادی‌آور» و... و به منظور گمراهی مصرف‌کنندگان و مراجع کنترلی عرضه می‌شوند.
مزه‌دار کردن فیله‌های مرغ قبل از پخت تاثیر زیادی در طعم و مزه آن بعد از پخت دارد. شما می‌توانید مرغ را در منزل با روش‌هایی بسیار آسان و با موادی در دسترس به اشکال مختلف مزه‌دار کنید.
توزیع داخلی در بسته بندی‌ها با وزن‌های مختلف صورت می‌گیرد قاچاقچیان بسته‌های بزرگ را به فروشندگان خرد توزیع می‌کنند و این فروشندگان در وزن‌های مختلف ۵ صدم، یک گرم، ۲ گرم و ۵ گرمی بسته بندی می‌کنند که این‌ها بسته‌های کوچک آماده توزیع و مصرف هستند؛ و در آخر سرنوشت این توزیع کنندگان خرد در سطح شهر و بوستان‌ها زندان است.
در این گزارش با روش‌های شناسایی گردوی خوب و با کیفیت آشنا شوید.
وزیر نیرو از امکان ورود بخش خصوصی به صادرات پارت به پارت برق خبر داد و گفت: به دنبال ایجاد شبکه یکپارچه برق با کشورهای منطقه هستیم.
هشتمین جلسه اعضای تیم ملی کشتی آزاد با نام اتحاد برای قهرمانی صبح امروز برگزار شد.
روش‌های انتقال پول و خرید کارتی کدام‌اند؟
افتادگی پلک یک مشکل زیبایی است که ممکن است به دلایل مختلفی از جمله عوامل سن، ضعف عضلات پلک و کاهش کلاژن و الاستین پوستی رخ دهد. درصورتی‌که مشکل شدید باشد و به‌شدت تأثیری بر بینایی یا راحتی چشم‌ها داشته باشد، توصیه می‌شود به یک چشم‌پزشک مراجعه کنید.
یکی از روش‌های مطمئن برای سرمایه گذاری، خرید مسکن است. درست است این راه به نسبت بازارهای مختلف امن است اما باز هم نیاز به داشتن اطلاعات بیشتر و دانستن نکات مهم است. به همین سبب به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.
ماسک کیوی به کاهش لکه‌های صورت و تولید رنگدانه‌های تیره پوست کمک می‌کند. همچنین حاوی فلاونوئید‌هایی مانند کوئرستین است که فعالیت تیروزیناز را مهار می‌کند.
ممکن است بتوانید با ترکیبی از تغییرات سبک زندگی و تنظیم رژیم غذایی گاز اضافی را از بین ببرید و نفخ را کاهش دهید.
در قرون وسطی و در دوران باستان، هنر جادویی «آینه بینی» رواج داشت. Scryers آینه بین‌ها افرادی بودند که با نگاه به آینه، توپ کریستالی، آب یا سطح انعکاسی آینده را پیش بینی می‌کردند یا از یک منبع مرموز راهنمایی میگرفتند. در روم باستان، آینه بین‌ها را را specularii می‌نامیدند که به کلمات لاتین «آینه» و «نگاه کردن» پیوند داشت.
همۀ می‌دانیم که زیبایی چشم‌ها اهمیت زیادی دارد، به ویژه بانو‌ان نگران پیر شدن و چروک افتادن نواحی چشم میباشند.
همه انسان‌ها در زندگی خود دچار استرس می‌شوند که اگر در طولانی مدت کنترل نشود، به استرس مزمن تبدیل خواهد شد و بدن را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. در این مطلب با معرفی هشت نمونه از عوامل طبیعی کاهنده استرس همراه ما باشید.
در شرایطی که در کشور با کم آبی دست و پنجه نرم می‌کنیم، با مدیریت مصرف و جلوگیری از مصارف غیرضروری مانع از هدر رفت آب شویم.
پیش از شروع سفر و ترک خانه، در خصوص بیماری‌های مختلفی که ممکن است در سفرتان در معرض آن قرار بگیرید و همچنین در مورد اقدامات پیشگیرانه مورد نیاز، با پزشک خود مشورت کنید. مطمئن شوید دارو‌های مورد نیاز خود را برای تمام روز‌های سفر به همراه داشته باشید؛ به خصوص اگر به دیابت، بیماری قلبی، تنفسی و کلیوی یا سایر بیماری‌های زمینه‌ای مزمن مبتلا هستید.
اگر قرار باشد یکی از عبرت‌های روز‌های تلخ و پرالتهاب پاییز ۱۴۰۱ را برای سیاستگذاری‌های پیش رو مورد توجه قرار دهیم، مساله حفظ مرجعیت نهاد‌های سیاسی در چهارچوب جمهوری اسلامی می‌تواند از شاخص‌ترین آن‌ها باشد. نهاد‌هایی که درصورت القای پیام ناکارآمدی‌شان به جامعه، تکرار وقایع تلخ و آشوب‌های داخلی پاییز ۱۴۰۱ دور از انتظار نخواهد بود.
بررسی‌ها نشان داده اند که روغن چای می‌تواند در از بین بردن نوعی قارچ خاص، که مولد شوره سر و درماتیت سبوره‌ای است، موثر واقع شود.
جینسنگ را می‌توان به صورت ریشه خام مصرف کرد. برای این منظور ریشه جینسنگ را کاملا بشویید و آن را به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه بخارپز کنید تا نرم شود و بتوانید به راحتی آن را خرد کنید.
بسیاری از ما به دنبال کم کردن وزن خود هستیم و مردم گذشته هم از این قاعده مستثنی نبودند. در این رژیم غذایی قرصی حاوی یک تخم کرم نواری را می‌بلعیدند. بعد از آن، کرم نواری گوارش و توانایی بدن در جذب مواد مغذی را مختل می‌کرد. این شیوه بسیار خطرناک بود و عوارض جانبی زیادی داشت.
گرایش جامعه به سمت زیبایی، باعث شده تا افراد نسبت به داشتن دندان‌های سالم، حساسیت بیشتری به خرج دهند. از همین رو، در سال‌های اخیر؛ شاهد افزایش مراجعات به مطب‌ها و کلینیک‌های دندانپزشکی هستیم.
نماینده مردم شیراز و عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی بر ضرورت ایجاد روش‌های غیر بودجه‌ای برای تأمین مالی زیرساخت‌ها در کشور تاکید کرد.
«ناکارآمدی» و «تصور از ناکارآمدی» دو امر مهم و ریشه چالش زای اتفاقات این روز‌های کشور است. زیرا متاسفانه به دلیل عدم توجه کافی و صادقانه به موضوع «کارآمدی مسئولان» که بهانه‌های متعددی هم برای آن بیان گردیده، باعث شده تا تصور افراد جامعه نسبت به کارکرد‌های حاکمیتی غیر کامل و مخدوش باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ